Laptop gratis la ClickNet. Cat e de gratis?

Stiti promotia ClickNet cu un laptop gratis la Internet broadband? Pe scurt: primesti un laptop sau un desktop daca te abonezi pe 3 ani. Romania Libera a calculat pretul laptopului la 522 de euro, plus TVA. Asta inseamna, la cursul BNR de azi, 2068 RON, platibili in trei ani, odata cu abonamentul lunar la Internet.

Am dat un google si am gasit o oferta la un magazin electronic. Un laptop asemanator cu cel din promotia ClickNet costa cam 1814 RON. Ce are in plus laptopul din oferta ClickNet e un Windows Vista Basic, fata de Linux-la magazinul pe care l-am accesat. Ar mai fi si faptul ca la oferta cu Internet sunt bani platiti in rate, si nu pretul integral.

24 comentarii

Filed under Business

24 responses to “Laptop gratis la ClickNet. Cat e de gratis?

  1. carcotasha

    Pana la urma e gratis sau platibil in rate pe trei ani?

  2. calincosmaciuc

    daca iti faci un abonament pe 3 ani, primesti laptop gratis. asta e oferta.in linkul la Romanie Libera e detaliata povestea.

  3. foaie verde batz…
    n-ai de lucru

    FATZ

  4. solkitt

    Pai e in rate, nu e gratis, insa forma contractuala spune ca tu platesti netu cica, care net costa o groaza in plus fata de cat face ….vreo 18 euro/luna fara tva fata de netul normal la traficul asta.
    Si nu are Vista pe el, decat trial version (pt cei ce nu stiu termenul.. din ala care expira).
    Nu stiu daca recomand cuiva ca eu am probleme cu ei … netul merge bine insa.

  5. solkitt

    Sa va spun si de ce… In primul rand te pun sa semnezi contractul, si logic semnezi pt k e romtelecom si cica e “instituatie serioasa”…. bah e chiar o firma romaneasca, ca asa s’a dovedit!!! Si va spun si ce scrie in contract imediat. Dupa aia iti cer sa platesti garantia aparatului (laptop /desktop) pe care nu ti’l dau!!!! Si platesti… ca “vine acasa in maxim 5 zile”.. si vine in 25, ma rog nu e problema, astepti, ca doar e romtelecom..
    Si cand vine, prin curierat!!!.. il iei in cutie colet si ala a plecat si ai ramas cu cutia… si te uiti inauntru… e doar aparatu, nici un soft, nici drivere, nici garantie… Si realizezi ca Windowsul promis e doar trial, si ca nu ai nici macar driverele si cel mai rau nici macar garantia!!!
    Si prima data suni, ti se spune sa astepti ca “va veni”… Trece o luna, nu a venit mai suni… “vine , vine”… Astepti si nu vine, mergi la ei, trec 3 luni!!! Si tu ai platit avansul pt ele pt garantia laptopului, desi tu nu ai primit garantie! Si te pun sa platesti iar! Si cand ceri garantie sau driverele macar ti se spune ca nu i s’au dat nimanui (de unde “veneau”…) Si ca nu iti trebuie….
    Ba ca vin, ba iar ca nu iti trebuie,….. ba ca garantia e un sticker de pe spate, ba ca driverele le iei de pe siteul lor (care nu merge pt k nici nu e codul valabil macar!!!). Cu alte cuvinte… o mare FARSA!

    Si acum sa va spun si ce scrie in contract:
    Ca trebuie sa platesti suma asta pe 3 ani, iar sa precizez, internetul e bun , dar nu poti plati ATAT doar pt internet in cazul in care aparatu pateste ceva… si a patit ceva… logic, ca nu degeaba evita sa dea garantie …
    Ca daca vrei sa rupi contractul, trebuie sa platesti jumatate!!! din suma totala pe 3 ani!!! PLUS (auzi tupeu!!!) PLUS 200 euro!
    Si ca garantia care ai platit’o (desi nu ti s’a dat) ti se va returna dupa MINIM <<- lol minim 4 luni. Desi initial iti spune ca e in contul platii a primelor 3 luni.
    Deci poftim romtelecom serios! care face ce face cu computere luate de unde or fi luate si fabricate de unde or fi ca sigur nu au acte in regula!!!

    Enjoy!

  6. Radu

    Eu am primit pe loc laptopul si dvd cu vista si un dvd cu driverile, plus toate actele in regula, inclusiv garantia. si netul la 6mb merge excelent. nu am probleme decat foarte rar, poate odata pe an, dar si atunci operatorii vin in maxim 2 ore!! si e la romtelecom. cred ca poate depinde si de oras, eu sunt din baia mare.

  7. AndreeaK

    Si eu am primit laptopul pe loc cu toate cd`urile vista nu este trial iar actele sunt toate in regula, so tzeapa alora care au probleme, si nimic nu e gratis bineinteles, platibil in 3 ani (taxa de internet + adaugarea ratei).

  8. calin

    si totusi am o intrebare cat te ajunge abonamentul la ei cu toate astea adica cu netu’, laptopul si garantia
    ?

  9. florin

    pai e bun de ceva laptopul merge bn?
    cat are procesorul si ramul e bun pentru jocuri?

  10. Spi

    Si am semnat acuma 2 sapt contractul si in 3 zile aveam si net si laptop (luat direct din sediul Romtelecom nu prin curier). Laptopul nu e EXTREM de bun dar … la bani astia eu zic ca merita. Eu aveam net de la o retea de cartier care mai si cadea si acuma imi dau seama ca nici nu avea viteza. La clicknet acuma am un abonament de maxim 6 MB care chiar merge la ~ 6 MB si surpiza … platesc si mai putin pe luna + am shi un laptop… eu zic ca e treaba :) . Apropo am si drivere am si cd de vista home basic cu licienta 1 an si un webcam. Eu spun ca se merita.

  11. SfAsteapta

    ^^ rectificare pentru entuziasmul precent:
    nu este 6MB ci 6Mbps
    in traducere ~0,7 MB/s

  12. @solkitt

    probabil au vazut ce fata ai si d-aia te-au fraierit. nu e niciun trial, e windows vista home, laptopul ti-l da pe loc cu tot cu garantie.

  13. dana

    trebuie sa te duci cu parintii sa il iei ? cine semneaza actele ? pot sa le semnez eu chiar dak am doar 17 ani ? la cat ajunge abonamentu+taxa pt laptop pe luna ? va rog cine stie sa imi raspunda k vreau sa stiu urgent ! ! !eee si am uitat sa va zic k mai am un abonament la clik net .are ceva ?? va multumesc mult :)

  14. dana

    cine imi zice si mie la cat te ajunge pe luna abonament+plata laptop ?trebuie sa dai ceva bani cand ti-l da ?am auzit k tr sa dai 100 de euro ! e adevarat ? si pot sa semnez eu contractul chiar dak am 17 ani ? eu mai am 1 abonament la ei tot pt internet si cand au venit sa mi-l conecteze am semnat eu contractu si atunci aveam 15 ani , si au zis k nu conteaza cine semneaza ! ! as vrea sa imi mai iau un laptop dar nu stiu cat m-ar costa toata nebunia asta . CINE STIE SA IMI ZICA ! VA ROG FRUMOS ! multumesc mult

  15. cris

    la cat ajungi cu tot cu abonament si leptop??

  16. cris

    imi spuneti si mie cat trb sa platesc pe luna pt abonament si leptop….plsss

  17. victor

    vreau sa ma abonez si sa iau leptopul in rate merge sau vrajeala

  18. biriboaca

    Cei care au abonamente la romtelecom si clik net si nu ,au renuntat la acest serviciu,pentru altu,pana acum,de-ce nu primesc si ei diferite cadouri

  19. dan

    eu am luat leptop(netbook lenovo s10e) de la ei si sunt multumit de el,L-am incercat de la zero cu toat softurile inclusiv windows 7 si pot spune ca stie(binenteles pe 32 biti).In privinta jocurilor merge in functie de cerintele jocului respectiv.Netul mobil merge in functie de semnalul din zona i care stai .

  20. bogdan

    salut! am o problema ku laptopul de la romtelecom din greseala lam scapat si iam spart displayul eu ii tot sun sa vina si sa il ia in garantie dar nu vin de vreo 3 luni ii sun cred ca o sa-l fac pe banii mei si singur :D

  21. so

    pana cad e oferta cu leptopu?

  22. Andreea

    Mai este valabila oferta?

Lasă un răspuns

